36+2 yim benmkide ayağını hep sağ tarafima kaburgamin altindan bastırıyo hatta bazen gerinip bi anda öyle bi vuruyoki ayağı sanki derimi delip dışarı firliycak gibi oluyorum elimle içeri bastryorum ayağını çeksin diye😂 korkutuyo bazen çokta can yakıyo 🤦♀️