GrkemMelikeYlgrm Hazırlık yapmaya başladınız mı hanımlar 🤔 ben yavaş yavaş alalım diyorum eşim daha erken diyo halbuki kendisi diyor daha dün öğrenmiştik ne ara 6 aylık oldun diye 😂😂😂
Ikinciyibekliyorum GrkemMelikeYlgrm biz birikim yaptik bu haftaya aya kadar bayramdan sonra düşünüyoruz kismetse. Suanda 24+0 gunluguz 🤭
GrkemMelikeYlgrm Ozgeulnc evet yıkaması ütülenmesiyle biz uğraşcaz eşimde annemler gelsin yapsın sen ne uğraşıcaksın diyo 😄😄
Ozgeulnc GrkemMelikeYlgrm ama tabiki her durumuyla ben uğraşmak istiyorum tadını çıkara çıkara 😁 sizde de oluyor mu böyle , ultrason fotoğrafına çok çok bakanları bile kıskanıyorum😁
GrkemMelikeYlgrm Ozgeulnc 😅😅yok tatlım o kadar da değil kayınvalidem paşam doğunca senin papucun dama atılacak kendini hazırla bu duruma diyor ama olsun problem değil sağlıkla doğsun sevgiyle büyüsün o bana yeter 😌😌😍😍
Ozgeulnc GrkemMelikeYlgrm benimkide atılabilir o doğal da bende bir aşırı sahiplenme oldu daha doğmadan 😁 oda hormonlardandıır herhalde🤗😁