Farketmezz aslında mende 1az yakındı,ama ayın 14de gittiyimde kendi doktorum orda değildi USM_de başka doktor bakdı o dedi ki artık rahim ağzının üzerini kapatmış durumda(( kendi doktorumla henüz konuşmamışam. ama burdan okudum öyle devam ederse normal doğum olamazmış falan😢 iternette de araşdırdım.ben o problemin adının plesenta pravia olduğunu bilmirdim deye google-a ne yazıb arayacağımı bilmirdim. burdan öyrendim. yeni doktorunuz ne diyor?