baby3_ Ortmenanne16 yzılar makaleler var ben hiç kullanmama taraftarıyım isterseniz bi okuyun belki fikriniz değişir
Baybymucize Ecem1818 rezene çayını çok duydum hatta aktardan aldım 150gram bakalım Doğum sonrası içeceğim birse sütü arttıran en doğal şey bol su içmek
Gull_94 Ecem1818 ben bı ıkı kz ıcmıstım ılk baslarda stılltee olarak gecıyodu hıpp marka ama turkıyde adını bılmıyorm😕rezene cayı arttırr dıyolar bıde bol bol su ıcmek
Babyy1S Ecem1818 humana aldim fakat en onemlisi bol su içmek ben suan hic bir cay vs kullanmiyorum bol su ve sık emzirmek sütünüzü artirir 10 gün oldu dogm yapali 3. Günden snra sütüm artti
baby3_ Miskokulum35 bende aynıyım bakalım doğum sonrası nasipse şu ebebekte mayalı içecek var onu almayı düşünüyorum bide humana çay
Rabia83 Ecem1818 ben başka yerde görmedim canım zaten bayan emzirme danışmanı kendi üretimi hatta şimdi bir de maya diye bir de kapsül şeklinde üretim yaptılar. Ondan da çok fazla memnun olan var dikkatimi Çekmişti baya iyi yorum yapılıyordu