Ortmenanne16 Ecem1818 humana öneririm rezenede artış yaptırıyor e bebek in özel bir içeceği var adını unuttum bı de o.
Rabia83 Ecem1818 emzirme.danışmanlığı var instagramda Dilruba hanım ben onun çayını almıştım çok memnun kalmıştım momstok anne çayı . Şimdi yeniden hamileyim doğuma yakın stok yapıcam inş
Ozgurunbetusu Ecem1818 ısırgan otu cayıı cok güzel sür yapıyor canım bol bol su içmek ve medine hurması
baby3_ Ortmenanne16 rezene çayının genetiği değiştirdiğini okudum bugün uzm dr alptunc sayfasında bugün instagramda 🤷♀️ Bi okuyun herkes farklı birşey diyor. Miskokulum35
Rabia83 Ecem1818 tadı çok güzel emin olabilirsin ben normalde herşeyi içebilen birisi inan hiç değilimdir. Gaza da etkisi var tabi sayfayı bi incele istersen canım ben baya yorum görüp hemen sipariş etmiştim
Gozdeeb Ecem1818 baska takip ettigim uygulama var orda yazmis birisi dut kurusu hurma petibor yiyin fln diye 😄 denicem bende en azindan dut kurusu hurma goturucem yanimda
Ortmenanne16 baby3_ aktardan alınmasından yanayım kendim french pres ile demleyecegim . Sallama kesinlikle önerilmiyor
Karsesi Ecem1818 çay değilde şey var esra ertuğrulun tarifi süt şelalesi diye ınstada bakın bulursunuz kendisi çok iddialı bu konuda. Birde sütü artırmak için emzirmeden sonra da sağın memeyi hep uyarın, tentene temas yapın diyor
Caglanuroney Ecem1818 humana kullanıyorum rezene çayı da içiyorum humanayi doktorum önermişti memnunum ☺️
baby3_ Ortmenanne16 yzılar makaleler var ben hiç kullanmama taraftarıyım isterseniz bi okuyun belki fikriniz değişir
Rabia83 Ecem1818 ben başka yerde görmedim canım zaten bayan emzirme danışmanı kendi üretimi hatta şimdi bir de maya diye bir de kapsül şeklinde üretim yaptılar. Ondan da çok fazla memnun olan var dikkatimi Çekmişti baya iyi yorum yapılıyordu