FatmanurAyz Nuran9395 ben gıttıgımde 5 haftalık dedi yılbaşından sonraya randevu verdi suan 6 haftaya gırdık
FatmanurAyz Nuran9395 kabızlık oluyor Ewt canım kasık agrılarım oluyordu hatta gecen gun karnım agrıdı ıkı gun boyunca korktum bile 🙏🏻
FatmanurAyz Nuran9395 Hm anladım canım benım hıc lekelenme kanama olmadı bu zamna kadar sukur sdce ıstahım pek yok sabahları bırqz bulantım oluyor kalp atışını duysam bırde Ilk hamılelık olunca cok heycanlıyım ya 🙏🏻🥰
Busra3509 Nuran9395 enfeksiyon cok olyo o donemde ben 14 haftalık oldm en basından bu yana hala var. Bolca su tuket😊