@Gul_krtt23 27haftalığım 2kilo aldım. 1haftaya kadar hiçbişey almamıştım ama bu hafta aldık. Beşiğini, battaniyesini, yorgan yastığını, bornoz takımını, bir kaç ince battaniye, hastane çıkışı, şampuanı, ıslak mendilini, küvet setini, zıbın, tırnak makası, emziği, nevresim takımı, ana kucağı almıştım hoşuma gitmedi iade ettim. Dolap bakıyorum içime sinen bulamadım. Ufak tefek aklıma gelmeyen şeylerde var. Ama alınacaklar daha çoookkk.