Merhaba bende 27 haftalığım , toplamda 5 kg aldım . Kızımdan kalan tek zıbınları kullanırım geri kalan herşeyi aldım bir battaniye falan eksiğim var sonra nasipse yıkayıp ütülemek yerleştirmek kaldı inşallah oğlumu sağlıcakla bekliyor olacağım 🥰 kızımdan tecrübeli olduğum için küçük parça 3 takım aldım sadece gelesi hep 3-6 ay .