Tgbdmrc söylemek istediğim şey yanlızca şu aniden sekerim yükselir diye gerçekten riskli gruptayken şeker yüklemesi yaptırmamak bana doğru gelmediği için yaptirdim. Şekerli sıvının içerdiği şeker oranıyla 1 dilim yas pasta yediğinizde vücudunuza aldığınız şeker oranı neredeyse aynı. Eğer ki gerçekten sekerim aniden yükselmesin diye yaş pasta çikolata vs kısıtlayarak tüketen bir birey varsa zaten tebrik ederim… yiyecek yedirilmeyip şekerli sıvının verilmesinin sebebi de tükettiğimiz gıdanın içerisinde tam olarak kaç gram glukoz olduğu tespit edilemeyeceği için sıvı olarak veriliyor ve 75 gram glukoz alındıktan sonra belirli sürelerde belirli seviyelerde kan glikoz miktarının yükselmesi bekleniyor. Yogun bakim hemşiresiyim niyetim inatlaşmak veya yanlış bilgilendirmek değil edindiğim bilgileri paylaşmak sadece… tekrar söylüyorum ben de yaptırma taraftarı değildim ancak kalıtsal olarak risk grubundaydim bu nedenle yaptırdım.