25+2 bizde nisan 6 doğum gözüküyor hayırlısı ile 🤗 şeker yüklemesi yaptırdım aynı zaman da biyokimya hemogram idrar tahlilleri de istedi doktorum sonuçları haftaya alacam. Deyatlı ultrason yaptık temiz cıktı şükür. Tetonoz aşısı oldum kilo durumum iyi ama iştahım pek yok devit3,omega3 kan şurubu kullanıyorum..