Ben de 36+6 haftayım yaklaşık 10 dk da bir sancım oluyor sonra geçiyor 7 defa oldu, nişan su gelmedi bilemedim ben de 🤷🏻♀️ Eşim doktor diye doğumdan hiç korkmuyordum en kötü o müdahale eder diye, sancım var düzenli dedim uyu geçer dedi uykusunda 😅😅 ümidim kalmadı