haticem5707 uykusuxluk tüm hayatımı slt üst etti birde kaşıntı uyku sıfır 32 haftayım bugün Erkenden doğsun artık diyorum
6217 Aze7307 ayyy evet yapı olarak acayip üşüyen biriyim ama bende de o var ayaklarım hep dışarda uyuyorum 🙄
6217 Adosum_34 inş canım ya böyle bazen dayanamıyorum da işte anne olmak zormuş ne yapalım bebeğimiz için katlanıyoruz herşeye 😇👼🏻
6217 Caglasimsekk aynı sorunlar demekki bebeğimiz büyüdükçe oluyor çünkü bende bitek bende mi diye düşğnüyodum 🤷♀️🤰🏼
6217 Dilara12 kuzum doktor bi şurup yazdı bana artık dayanamedim gittim ismi gavisgpn bu iyi geliyor ki hamilelerin çogu kullanıyor
Dilara12 6217 pazartesi kontrolüm var gittiğimde söylycem sabaha kadar uyuyamadım hala daha yanıyor☹️