DonatAysegul ozdenarda tam gününde gideceğim o Zaman yapılsın bakalım hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin rabbim 🙏🏻
Tusemeda 10+3 üz Pazar günü ilk hareketlerini gördük çok güzeldi kıpır kıpır 🙂 12. Hafta da bende kontrol için gdicem nasipse 2li tarama testi için veeeee tabi ki cinsiyet için 🙂)
DonatAysegul Tusemeda Oo hayırlı olsun ogluşun olacak maşallah Can'ım bizimde haftaya belli olcak bakalım bekliyoruz heyecanla haber veririm bende 🙏🏻😍🤗 içinden geçen neydi peki senin öğrenmeden önce 😊
Tusemeda DonatAysegul erkek hissedip kız isteyen bir anneydim %80 erkek dedi doktorum ilerleyen haftalar da netleşir alışverişe başlama dedi
DonatAysegul Tusemeda Can'ım benimde ogluşum olacak inşallah hayırlısıyla doktor amcamız dün söyledi 🙏🏻👶🏻