Emine55 DonatAysegul valla 12. Haftada %80 ler söylüyorlarmış ama sonuçta iki ihtimal var zaten😂😂😂14,15 kesin olabiliyormuş tabi bebeğin göstermesine bağlı
DonatAysegul Emine55 hahah tabi Can'ım orası öyle yeterki sağlıklı olsunlar erkek kız farketmez sağlıcakla kucağımıza alalımda bizimkisi küçük heyecanlar eşim erkek diyor ben kız inatlaşıyoruz 😂😂
Fatmazahin Aliağadan 10+2 haftalığız 😍bugün kontrole gittim ultrasonda bakarken doktor ebeye dedi tahmin et bakalım ebe dedi bence erkek doktor da kız kız dedi kalktı bu kadar erken belli oluyor mu cinsiyet 🤔 şok oldum
nsyldz 10+3👼 randevulara koşa koşa gidiyorumm valla 12. Haftada bende gtcem nasipse cinsiyeti bende cok merak ediyorum tabi once sagligiii 😊😊👼👼😍
DonatAysegul ozdenarda ayy çok güzel Nasıl gidiyor ben çok heyecanlıyım ve pinpirik oldum resmen (hiç sevmem pinpirikliği) aslında 🤗😁
ozdenarda DonatAysegul bende oyleyim cok pimpirigim ne nasl olcak diye dusunup duruyorum 🤦♀️16 aralikta ikili taramam ve cinsiyet tahminim var senn nasl gidiyo
DonatAysegul ozdenarda 12. Haftamda doktorumuza gideceğiz bakalım ne diyecek doktor amcamız bize ikili tarama testi 16. Haftadamı yapılıyor 🤔😊
durul 10+3 ama bu akşam kanamaya yakın akıntım oldu 😔 Önceki haftalarımda da kanama yaşamıştım çok korkuyorum. Geçtiğimiz cuma kontrolüm vardı doktorum herşey yolunda dedmişti ama bir kaybım olduğu için çok tedirginim. Allahım bebişlerimizi korusun 🙏🏻🙏🏻