Nejlas oldumu oluyor ya 🙄
Sedanur23 aynen 😒
Yldz3 yanlız olmamama sevindim 😂😂
Ssibell ben hala hep yagliyorum ama gitti 😒
Yldz3 şimdi doktordan çıktım 6 ocağa kadar gelmezse o gün yatış 😍
Esraozcan52 hadi gözün Aydın canım benim ki bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek 😊
Yldz3 tesekkur ederim darısı başınıza😍🌹
Esraozcan52 Amin İnşAllah 🙏🏻🥰