Nejlas Yldz3 hiç sanmiyorum carsamba randevum bakalim cocuklar koronadan korkuyolar sanirim gelmiyolar 😂
Ssibell Nejlas bende hiç çatlak oluşmadı son 10 günüm kaldı benimde ozamana kadarda olmaz herhalde artık bu saaten sonra ama6 aydan sonra her gün düzenli olarak yağladım belki onunda faydası olmuştur .. tabi herkesin vicunuda bağlı
Umksanbe Yldz3 maalesef deme bence özelle devletin arasındaki fark sadece ilgi meselesi😇 devletten çok memnun klan Kişiler biliyorum
slcnbtck Benimde son 6 🤷🏻♀️ Doktor pazartesi günü alalım dedi ama ben 1 Ocak a kadar beklemek istiyorum. Normal doğum istiyordum ama ümidi kestim artık 😒