1mervetezer Sağlıkla gelsin benim ikinci olacak. İlkinde Medical Mine hanıma gitmiştim. Epidural normal doğum yapmıştım. Yine olsa yine aynı şekilde doğum yaparım diyordum ama. Öğretmenim okula da gel git yok. Evde tık nefes oldum,nasıl normal doğuracağım bilmem;en ev işlerinde bile nefes nefese kalıyorum. Yürüyüşe çıksam maskeden nefes alamıyorum.Evde platese mi başlasam diyorum artık 🤷🏼♀️ Ben de konuşacağım Mustafa hocayla.