Gulaysenkaya melissasarikan malesef cnmm Allahım bizleri ve evlatlarımızı korusun kımseye bişey olmadan evlerimize gidelim
melissasarikan Gulaysenkaya inşallah canım ya valla onlar bide daha küçüçük bizim gibi kaldıramazlar bazı şeyleri dirençleri çok düşük allah korusun ya bizim burda 2 yaşındaki çocuk covid olmuş ve zor atlatıyormuş sanırım şimdi bilmiyorum atlatmış mı ne olmuş ama doğumdan sonra kimseyi sokmayın ailenizden başka ben öyle yapmayı düşünüyorum.
melissasarikan Duygularca aylin hanım cok iyi diyorlar benim kuzenime o bakmış saden hastanede en çok onun hastası var
Duygularca melissasarikan ilk başlarda çok hoşlanmamıştım çok donuk bir kadın ama sonra alıştık bir birimize iyiz şükür doktorla da kanka olamaya gerek yok diye düşündüm şu an herşey yolunda :)
Aslisvvl melissasarikan Aylin hanım açılma olmasa da normal doğuma zorluyor birde samimi değil robot gibi :(
EcemUysal Ozge353 Şerife dikayak intagramdan bakabilirsiniz hesabı açık çok cana yakın bi doktor siz sormadan herşeyi soyluyor aldigi parayi hak ediyor bence 😇
Gulaysenkaya Duygularca mutlaka sorun tabiki. Bayraklı daki Tınaztepe şubesinde bile doktorlar bile dio ki hastahnede çok durmayın burda covid hastası çok hemen muane sonrasi gidin evinize dio.
Gulaysenkaya melissasarikan kesinlikle ben de öle yapicam eşimde kabul etmez zaten o da çok dikkatli ve ben hamileliğim boyunca sadece anneme gittim kimseyle görüşüyorum ama inan kii yanlizlik dört duvar bizim psikolojimizi olumsuz etkilio yetr ki evladım sağlıklı gelsin derdindeyim🤲
EzgiiK Gulaysenkaya Karşıyaka Çiğdem Karas ve çok memnunum🙏🏻🙏🏻 39. Haftaya girdim en başından beri aynı doktorla devam ediyorum❤️
momyss Medical park Buket Saçkırana gidiyorum çok ilgili ve Güler yüzlü bir doktor. Siz sormadan her şeyi cevaplıyor sanki aklınızı okuyor gibi😂 iletişimi de çok iyi güven veriyor ve rahatlatıyor bilgi vermesiyle👍🏻
EzgiiK Ozge353 benim doktorum 300₺alıyor en başından beri ama son haftalarda iki haftada bir gittiğin için aylık 400₺ alıyor yani bir ücret alıyor diğeri kontrol sayılıyor
ikizlerinannesikubra İkizleri bekliyorum. Özlem Gültekin’e gidiyorum. Önlemleri sayesinde olası bir doğum ihtimalini geciktirdik. 25.Hafta da başlamıştım, şuan 29.Haftadayım. Hedefimiz en az 34.Hafta. Her gittiğimde beni rahatlatıyor ve çok güzel ilgileniyor.