EcemUysal Miskokulum35 o hastane ne tarafta acaba bide güzel mi doktorumun o hastaneylede anlaşması varda 🥰
Miskokulum35 EcemUysal canım ben çok memnunum. İlgisi olsun bilgi vermesi olsun her yönden. Immmm nasıl anlatsam ki 😇 tepecik kadın doğum hastanesinin yanı oluyor. Altındağ tarafı
Whiteswan Serkad2 bende irfan beye gitmeyi dusunuyorumda hasta kabul etmiyor artik felan diyorlar cok yogunmus dogrumuki
EcemUysal Whiteswan eger o doktorda yoksa randevu sadık beyi öneririm çok memnun olan arkadaşım var 🥰
Gulaysenkaya melissasarikan ben yaşanılan şeyden bahsettim bize öle aktarıldı ama doğru olan şey şu ki Tınaztepe hastahnesi bucadaki her türlü hastaya bakioo covidli de girio normali de kapıda sadece yalandan ateş ölçer var o kadar.
EcemUysal Miskokulum35 hımmm anladım canımm biliyorum tepeciğin oraları 🥰 bakalımm biz nerde doğum yapıcaz 🥰 doktorun bi cok hastane ile anlasmasi var en uygun olan hastane ve küvezi olan bi hastane dusunuyorum ama nasip 🥰
Miskokulum35 EcemUysal doğrusu bende tam bilmiyorum 1 yıl oldu İzmire geleli 😇. Hakkında hayırlısı olsun inşallah 🌸
melissasarikan Gulaysenkaya ayy olabilir canım ya para için insanlar neler yapmıyor aslında covidlileri başka yerde yapmaları lazım ama işte para için herşeyi yapcak duruma gelmişler artık.
melissasarikan Ozge353 her muanede değil ama test oldugu zman 150 tl falan alıyorlar bide ilk kayıt parası var öyle canım
EcemUysal Ozge353 yani hepsi degisiyor benim doktorum 250 alıyor ozel poliklinik ama hastanede degil o yuzden biraz pahalı ama cok memnunum kalabalik olmuyor hastane gibi 🥰
EzgiiK Ozge353 benim doktorum 300₺alıyor en başından beri ama son haftalarda iki haftada bir gittiğin için aylık 400₺ alıyor yani bir ücret alıyor diğeri kontrol sayılıyor
Gulaysenkaya melissasarikan malesef cnmm Allahım bizleri ve evlatlarımızı korusun kımseye bişey olmadan evlerimize gidelim
melissasarikan Duygularca aylin hanım cok iyi diyorlar benim kuzenime o bakmış saden hastanede en çok onun hastası var
Duygularca Gulaysenkaya benim bildiğim covid testi yapıyorlar ama hasta kabul etmiyorlar şu an çok şaşırdım ben de tınaztepeye gidiyorum çünkü doktoruma soracağım teşekkürler
Gulaysenkaya Duygularca mutlaka sorun tabiki. Bayraklı daki Tınaztepe şubesinde bile doktorlar bile dio ki hastahnede çok durmayın burda covid hastası çok hemen muane sonrasi gidin evinize dio.