Valla ben korktum bu yüklemeden.. Herkes 3 dilim baklavayla eş değer diyor ama saf glikoz vermekle aynı şey değil.. Ben şeker ölçme aleti aldım haftada 3 Kez genel olarak açlık bfbd tokluğumu ölçüyorum.. Bir sıkıntı yok şükür olursa doktoruma bildiririm zaten. Ben korktum kusmasından vs değil o kadar yükleme bebeğe zarar verir mi onun insülin hormonu ne cevap verir bilmediğim için korktum açıkçası.. Ama yaptıranların da bir olumsuzluk yaşadığını duymadım