Bende hissettim 12+4 de falandı sol tarafıma yatmıştım sabahtı gaz yemek falan olmazdı çünki bişey yetmemiştim karnımda bir çırpıntı gibi değişikti tarif edemiyorum hareketi şuan😂 sonra elimi oraya koydum doygunluk hissi oluştu be döndü Bebek balık gibi ☺️ Sonra sonra hep koydum elimi ara ara hissediyorum düşünü falan. Şimdi olmaz falan diyecekler ama vallahi dönüşünü hissediyorum artık ama elimi koyup sola yatınca 🤷🏻♀️ Arkadaşımda öyle oldu onun ki erkekmiş benimkinin cinsiyeti belli değil ama erkek erken hareketlenir diyolar ☺️