Gulaysenkaya Miraynz baş kısmı aşağı doğru değil mi? Doğum zamanı bilee kanala giren oluyormuş bnm doktorum egzersiz yap dio pelvik kemiklerinin esnemesi için. Doktorunuz ne dedi peki size ?
Miraynz Gulaysenkaya baş kısmı aşaga dogru ama kanaldan yukardaymış 40 haftaya kadar kanala inmezse dogumu bi konuşurız dedi bi moralim bozuldu acıkcası hiç tecrümbemde yok
Mmrv00 Gulaysenkaya masallah hayırlısıyla gelsinler.Ocakta doğmalari daha iyi olur belki de sene kaybetmezler
Mmrv00 Miraynz benim doktorum ve ebe arkadaşım dogumun dogal surecinin 38-42 hafta arasi oldugunu soyledi ben de cok sabırsızlanıyorum ama beklemekten baska care yok 😬
annesininkelegi Miraynz merhabalar bugünde cok kişiye söyledim bunu ama katkım olur belki 😇 doula ile çalışıyorum kendisi ebe. Manuel olarak bacaklarda bazı manevralar yapıp bebeği kanala soktuklarını anlatmıstı. Dogum zamanı gelmeden bir ebeden destek alabilirsiniz. Doktorlar bu seceneği sunmuyor
Ceyda2324 Mnk2 Canım ben 39 haftalığım. Dediklerinden rahime alt kısma doğru baskı şişlik hissediyorum, karında şişlik ve toparlanma, akıntı yaşıyorum gelicek mi acaba 🙈
Mnk2 Ceyda2324 evet aynı belirtiler bende de var ama hala gelmedi yılbaşını bekliyoruz herlde 😀 bol bol hurma yürüyüş merdiven sguat insallah sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimizi sık sık oluyormu kasilmalarin cnm ve wc cikma isteği sık oluyormu
Ceyda2324 Mnk2 Her gün illa bir sancım oluyor ama düzensiz 🙁 Of evet hemde nasıl 🤣 Çok sık çıkıyorum. Geliyo bu sefer galiba diyorum ama yok 🤦🏻♀️ Sağ sağlim alalım inşallah kucaklarımıza 🙏🏻