Gulaysenkaya 38.nci haftamdayim toparlanma ve sertleşme oluyo acaba doğum habercisi mi yoksa yalancı kasilmami? Bu durumu yaşayıp doğum yapan?
Minik2829 Gulaysenkaya Benimde bugun 1 2 defa kasilma sertleşme oldu.Ama sanmiyorum.bi agri yok çünkü
Mnk2 Gulaysenkaya dogum belirtisi idrar kaçırma alt kısma baskı fazlalığı sızlama bebegin sert tekme atması akinti yoğunluğu hareket azlığı bunlar belirtileri suan senin yaşadığın yalancı sanci cnm zamanla artabilir siklasabilir sağlıkla kucağına al insallah 🤲
Gull_94 Gulaysenkaya son haftlarda cok normal yerlerı dar artık onlara😇agrı sancı olmadkca sorun yok bence
Gulaysenkaya Minik2829 benim alt tarafa doğru böle bir sizi girio yırtılma oluyo gibi değişik bir his🤔 bende çözemedim şu iki gündür de bolee karnım agrio gibi. %85 persantili dedi doktorum. Eli kulağında demişti çantanı hazırla dedi bnde şimdi vücudumu dinlemeye çalışıyorum ama ilk gebelik olduğu için acemiyim! 🤷
Gulaysenkaya Mmrv00 size doktorunuza bişey söyledi mi nasıl biseymiz doğum sancısı? Birde doğum şekliniz hakkında konuştunuz mu?
Mmrv00 Gulaysenkaya doğum sancisi duzenli araliklarla gelirmiş ve cok agritirmis.Benim suan normal dogum gozukuyor 39+3 teyim 42 ye kadar beklicez
MomDuck Bende 38 haftaligim hergun ağrılı bel kasık ağrısı bacak ağrısı akintida çok artma var vajinam resmen ayriliyo sanki zor yürüyorum ama yok gelmiyo artık çok yoruluyorum bı an önce gelsin 😔
Gulaysenkaya MomDuck sizinki bence pek yakındır çünkü yürümekte zorlanmaa artık bebeğinin basının kanalda olduğu o yüzden zorlandigini gösteriyor. Bu süreç öle zor ki özellikle bu pandemi döneminde olmak😔
Ceyda2324 Mnk2 Canım ben 39 haftalığım. Dediklerinden rahime alt kısma doğru baskı şişlik hissediyorum, karında şişlik ve toparlanma, akıntı yaşıyorum gelicek mi acaba 🙈
Ahsen_ahsen Benim son haftalarda o tarz sancılarım oluyordu. Doktora gittim bu hafta doğum olmaz dedi. 2 gün sonra doğum yaptım :D 38+3 de
Gulaysenkaya Ahsen_ahsen doktor da yanilabiliyormus yavrularımız ne zamn derse o zaman geliyorlar. Benimki de 4 ocağa randevu verdi dedi o zamana kalmayabilir sen çantanı hazırla o gün geldiginde yarışta verebilirim dedi. Plesanta yaşlanmaya başlamış artık
Gulaysenkaya Mmrv00 42 haftaya kadar çok değil mi 😳 benim doktorum beklemez o kadr çünkü benimki iri bir bebek zaten normal doğum denicem olmazsa seni masaya alıp sezeryanla yapabilirim dedi
MomDuck İnş çok çok yakındır suni sancıyla başlatın dicem pazartesi gelmezse ondanda korkuyorum ama böyle hergun ağrılı🙄
Mmrv00 Gulaysenkaya benim de suan 3700 gram ama bakalim son haftalarda cok almiyorlarmis kilo.Cok sıkıldım ama sezaryendense bir hafta on gun daha beklicem 😑
Gulaysenkaya Mmrv00 bnm ki 37.nci haftamda 3500 kg 39.ncu haftamda usg yapcak bakalm kaç olcak evet son hastada çok alinmiomus bnmki de öle söyledi. Senin bebiş kız mı erkek mi👶🧿
Miraynz Bende 38 haftadayım sancılarım sertleşme toplanma çok fazla akıntım oluyor ama çatı muaynemde bebegin kafası daha kanala girmemiş yukardaymış napcam hiç bilmiyorum normali çok istiyorum acaba bu konuyla ilgili bilgisi olan varmı?
Gulaysenkaya Miraynz baş kısmı aşağı doğru değil mi? Doğum zamanı bilee kanala giren oluyormuş bnm doktorum egzersiz yap dio pelvik kemiklerinin esnemesi için. Doktorunuz ne dedi peki size ?
Mmrv00 Miraynz benim doktorum ve ebe arkadaşım dogumun dogal surecinin 38-42 hafta arasi oldugunu soyledi ben de cok sabırsızlanıyorum ama beklemekten baska care yok 😬