Sana diyebileceğim tek şey yiyebiliyorsan ye dolu dolu kus ama boş mideye verilen ilaçlar daha da yan etki yapıyor ben hiç yiyemiyordum artık bagırsaktan gelen yeşil safrayı kusuyordum benim gibi inş olmazsın yiyebildiğin kadar ye boş mideye hiç bişey çözüm olmuyor benim mide kanaması bu yüzden olmuş şimdi bebek maması gibi yiyorum tedavide alamıyorum Doğuma iki buçuk ay var daha asıl tedavi o zaman başlayacak belkide ameliyat deri Allah kimseye yaşatmasın böyle bir gebeliği bebeğim çok iyi herşeye rağmen çok güçlüydü bırakmadı beni sende sıkma canını açık alana çık gez evde çok durma