Epifenomen Deletedmom95 ay şükür kuzum kavuştunuz sonunda Rabbim analı babalı büyütsün inşallah hayırlı evlat olur 😍
A_Alparslan Deletedmom95 cokkk geçmiş olsun canım darısı bana inşallah günümüz aynı idi 😊 bnada dr 31 Aralık oldu oldu olmadı yatışını yaparız dedi. aramızda bi hafta olacakmış demek ki.. gözün aydın olsun hikayeni bekliyorm 🙏🙏🤍🤍
Seval22 Deletedmom95 yaaa Allah analı babalı büyütsün sağlıkla canım biz hala beklemedeyiz sabah gidicem dotkora bakalım ne dicek
Busra3509 Deletedmom95 sezeryanda hissediyor musunuz yapılan islemleri veya acı falan. Birde kac dk suruyor dogum 🥺🥺
Deletedmom95 Busra3509 sadece dokunmaları falan hissediyorsun kesilmeyi dikilmeyi hissetmiyorsun. 1 saate yakın sürdü benim
Busra3509 Deletedmom95 toplam 1 saat mi sürüyor Bebegn dogumu daha kısa suruyor değilmi. Giyinme, damar yolu dikim falan 1 saattir herhalde. Cocuk daja kısa surede cıkıuor sanırım🥺 ben dogumdan cok korkuyorum da.
Ekvatoral Deletedmom95 Hayırlı uğurlu olsun. Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah. Sağlıcakla kalın ❤️🌸
NisanAda1 Rumeysa10 aynen:) ne hissettin nasıl bir duygu bende köslerde Pazartesi epidural sezaryen olucam:)