Aleynur dur dur panik yok sakin ol rahat ol benimde aynı şuan 😇 korkma 33 haftalıkken gittigimde doktorum 1800 gram dedi 2 hafta geride dedi karın cevresi bende cok korktum stres yaptım ama hiç kötü bişey yok sadece zayıf doğar dedi doktor ve kaç kişiye sordum bende post açtım herkes yakalar haftasını merak etme dedi korkma lütfen bende cok stres olmuştum ama bir doktorun yorumunu okudum bebek zayıf diye anne adagı yemek yemeyi sıklaştırıyor tamam bebek kilo almıyor mu alıyor ama ayıp olmasın diye alıyor videoyu bulursam link koyucam ben o doktoru dinledikten sonra rahat ettim 2500 kiloluk bebekte aynı 4000 kiloluk bebekte aynı bizşm gözümüzde diyordu 🤲hiç korkma yakalar haftasını