Aleynur Arkadaşlar bebeğimin karın çevresi 2 3 hafta geriden geliyor kilo almamış 2 haftada şuan 34+3 günlüğüm kilosu hala aynı ne yapmalıyım lütfen yardım edin çok kafam karışık ve üzgünüm bebeğim nasıl kilo alır 😔
symslmz Aleynur 31 den beri benim de 2 hafta geride. Şuan 37 haftalığım bugün kontrolde 35 göründü mesela ama kilo alımı devam ediyor şükür. Senin de gerilik devam ederken kilo alımı devam ediyor mu yoksa kilosu haftalardır sabit mi kaldı ?
Zeynep_cagdas Aleynur benim de öyle, şunu anladım ki ne yersen ye almayacaksa almıyor. Sırf kilo aldıracağım diye öyle yedim öyle yedim ki 1 haftada neredeyse 5 kilo aldım. Yine azdı, yine geriden geliyor. Rabbim sağlıklarına sıkıntı vermesin. Napalım artık.
Kizimveoglumm Aleynur dur dur panik yok sakin ol rahat ol benimde aynı şuan 😇 korkma 33 haftalıkken gittigimde doktorum 1800 gram dedi 2 hafta geride dedi karın cevresi bende cok korktum stres yaptım ama hiç kötü bişey yok sadece zayıf doğar dedi doktor ve kaç kişiye sordum bende post açtım herkes yakalar haftasını merak etme dedi korkma lütfen bende cok stres olmuştum ama bir doktorun yorumunu okudum bebek zayıf diye anne adagı yemek yemeyi sıklaştırıyor tamam bebek kilo almıyor mu alıyor ama ayıp olmasın diye alıyor videoyu bulursam link koyucam ben o doktoru dinledikten sonra rahat ettim 2500 kiloluk bebekte aynı 4000 kiloluk bebekte aynı bizşm gözümüzde diyordu 🤲hiç korkma yakalar haftasını
Aleynur symslmz şehir değişikliği ve doktor değişikliği yaptım. Buraya gelince öğrendim 9 Aralık’ta 32+0 haftalıktim bebeğimin kilosu 1930 gram 45santimdi herşeyi haftası ile uyumlu sıkıntısı yok demişti doktorum memlekete geldim dün ve bugünkü doktor kontrolünde bebeğimin karın çevresi 31+4gunluk çıktı normal haftam ise 34+3 günlük ve 2000 kg çıktı ama ben çok üzüldüm sen neler yiyorsun bebeğin kilo alıyor acaba
Btm571 symslmz [url=https://hizliresim.com/QCiXIM][img]https://i.hizliresim.com acaba benimki de geridemi doktorum birşey demedi
symslmz Aleynur hergün et veya balık yiyorum üç öğün süt ve süt ürünleri tüketiyorum üç dört porsiyon meyve yiyorum kuruyemiş yiyorum bu durum ortaya cıktıgından beri. Tansiyon durumunuz nasıl bir de idrar tahlili en son ne zaman verdimiz
Aleynur symslmz dün verdim tahlillerim temiz çıktı tansiyonumda iyi çıktı şükür bende sürekli meyve yiyorum kaşar muz pekmez et süt hepsini tüketmeye çalışıyorum hergun
Serife43 Bende 34+3 um benmde karin cevresi 31 cikti haftada 2 nst 1 ultrason dedi doktor muz sut yogurt peynir ye dedi bakalim pazartesi kilo almismi gorucez bende cok uzuldum napicagmi sasrdim su 4 5 gundur
Aleynur Serife43 pazartesi haber et canım ya benimde nts güzel çıktı doktor sıkıntı yok 5 6 Ocak gibi tekrar gel dedi acil bir durum olmazsa dedi
symslmz Btm571 Kafa bacak ölçümleri 35 hafta karın çevresi 32 hafta cıkmış yani en azından ben öyle anladım çünkü ben de bu şekildeydi.
Aleynur Btm571 evet canim karın çevresi sendede 32 hafta çıkmış ama doktorun sıkıntı yok demiş demekki kilosu iyi bebeğin
symslmz Btm571 doktorunuza sorun bir sonraki kontrolünüzde belki ben yanlış yorumluyorumdur korkutmak istemem. Kontrole kadar muz ceviz süt yulaf tüketin hergün
symslmz Btm571 ultrasonların 200-300 gr kadar yanılma payı oluyormuş belki ona istinaden bişi denemiştir veya ona normal gelmiştir kilosu.
Aleynur symslmz ben kaç 7 ay boyunca aynı doktora duzenli bir şekilde gittim ve hiç bir problem yaşamadım buraya gelir gelmez böyle bir durumla karşılaştım ve kafam allak bullak oldu üzüldüm strese girdim çünkü bebeğim hep düzenli kilo alıyordu
Aleynur Zeynep_cagdas evet bazı bebeklerde yapısal oluyormuş ama hiç böyle bir problem yaşamadım başından beri son zamanda bunu duyunca hâliyle çok kötü oldum kendimi kötü hissettim 😔
Zeynep_cagdas Btm571 o zaman ortalama olarak iyi çıkıyordur canım, o yüzden herhangi bir şey dememiştir. Maşallah sona kadsr böyle güzel gitsin inşallah 🤲🏻
Zeynep_cagdas Btm571 benim 33+4te 1840 çıktı. Bugün başka bir doktora daha gittim 34+0ım 2030 dedi. İkisinden biri yanlış ama çözemedim. Daha az ölçen düzenli gittiğim kendi doktorum, her hafta gidiyorum zayıf diyor. Kilo alıyor ama az az alıyor🤷🏻♀️
Btm571 Zeynep_cagdas canım demekki genetik aileden kaynaklanıyor o yzuden kiloyu takma fazla illaki alıyorlar bebekelr