Ebruuu42 krmzoje amin inşallah cümlemizin yüzü gülsün,ama güzelim sen doktora gitmeyi bırak kafanı başka şeylere ada,spor yap,origami yap,hobi edin,2 ay ilişkiye bebeği düşünerek değilde normal gir inşallah Rabbim yüzünü güldürsün
krmzoje Ebruuu42 çok sağol canim denicem bu dediklerini eger adet olursam da bu ay ilaç kullanmak istemiyorum dicem doktora inşallah guzel olur hersey
krmzoje Bfduam hadlerini bilseler boş boş konuşmazlar ki insnalar başlarına bisey gelmeden akillanmiyo.
Fadime_56 Asya178 bende klomen kullandım tamamen aklından çıkar bebeği düşünme inan bana olucak umursama
123Fatih krmzoje merhaba 1 aşılama 2 tüp bebek denedik başarısız oldu.Allaha teslim oldum rabbim vakti zamani gelince olur dedim sen ne zaman dersen ben beklerim dedim ve mucizem oldu 41 yaşındayım 17+6 hamileyim.Dua et ve geridini Allaha bırak cnm😇🍀🦋💕 asla vazgeçme umut etmekten
Eminemalinnn krmzoje canım erken daha ben 11. Gün yaptım negatifti adetim bir gün geçince yaptım 300 çıktı. Umudunu kaybetme