krmzoje lütfen umudunu yitirme bende 8 ay duphaston klomen kullandım,sonra senin gibi çatlatma iğnesi kullandım progestan kullandım,ben aşırı takintiliyim,yeminle hafta da 2 gün acildeydim,test yapıyordum durmadan, psikolojim bozuldu sürekli eşim tarafının baskısı vardı herkes bana kısır muamelesi yapıyordu,tedaviyi Ağustos da bıraktım,eşim biraz zamana bırakalım kendimize gelelim dedi,ve çarşamba günü 1.5 aylık bebeğim varmış karnımda stres yapma bırak zamanına kuzum emin ol olacak💜🙏 Çok dua ediyorum sana💟