Anne18 Ezon canım maşallah daha iyiye gidiyor bugün ona test yaptım nane testi kokusunu direk aldı maşallah ateş yok şükür öksürük yok şükür dün ilaçları bitti allahıma şükürler olsun bendede bir belirti yok inşallah negatif cıkar tek duam bu
Anne18 Ezon AA olursun taabi rabbim in izni ile eşim 6. Günde koku almaya başladıysa sende iyi olursun inşallah canım ama bol bol sarımsak ye çok sarımsak yediriyorum ona ben
Anne18 Ezon evet acı hissediyorsan iyi bence oda Bi tat sonuçta agzını bogaxını tuzlu su ile gargara yap sabahları
Anne18 Ezon kavuşcaz arkadaşıö kavuşcaz allahın izni ile sen de stres yapma doğuma az kalmış bak dua et bol bol