enfla merhabalar , ben çok ağır atlattım tamamen besinlere borçluyum . Doktorunuz ne dediyse kullanın onun haricinde bu enfeksiyonu kırmanın tek yolu bol protein . Sabahları 2 yumurta mutlaka mutlaka tüketin , ara öğünlerde yoğurt ,kefir yanında meyve ve kuruyemiş tüket bol bol . İştahsız olabilirsin ama zorla kendini ara öğünleri sıklaştır. Sarımsak her yemeğine ilave et . Ciğerlere indiyse veya inmesini önlemek için de ; kestane balı içine tarçın , toz zencefil , toz zerdeçal , karabiber ilave edip macun gibi karıştır sabah/öğle/akşam olmak üzere 1 er tatlı kaşığı tüket ciğerleri inanılmaz rahatlatıyor 🙏
Taze zencefili rendele içerisine ; 1 limon, karabiber ve bal ilave edip bi kavanoza koyup buzdolabına kaldır sabah ve akşam 1 er tatlı kaşığı tüket . Ben blenderdan geçiriyorum biraz da su ilave ediyorum blender yoksa rendeleyebilirsin . Tüm bunları yaparak toparladım satürasyonum çok düşmüştü bir mucizeydi kurtulmam gerçekten beslenmenin gücüne inanıyorum bol protein bol C vitamini bu hastalığı yeniyor . Çevremde kim yakalandıysa hepsine aynı şeyleri önerdim , bu arada zencefili ben doktoruma sorduğumda abartmamak şartı ile hiç problem yok doğal olan her şeyi tüket demişti ama siz de yine doktorunuza danışın 🙏 şuan 38+3 üm ve aylardır zencefil tarifini sabah akşam mutlaka tüketiyorum bağışıklığı çok destekliyor Bu arada bol bol su tüketmeyi asla ihmal etmeyin kesinlikle bu şekilde atacaksınız 🙏 acil şifalar diliyorum 🍀