Nagihann12 34+1 ama doktorum 35 haftaya uygunsun dedi ve 2600 kilosu normal mi sormayı unutum bana az geldi kilosu 🙏 sizce normal mi 🥰🙈
Suskunkadin Necla90 39. Haftadayız 2800 bizimki 1 hafta kaldı doguma kordon dolanmış besin alamıyomuş yavrum 🙏 gayet iyi sizinki
Attent Aysun1983 oys maşallah ilerleyen haftalarda bebek kilo aldıkça hareket bile edemiyorsun çok harika haftalardasin
Melikesvm sdkince neyedınız cnku bebegın kılosu gayet ıyı bende onlardan yıyım zayıf olur dıe korkuyorum bebegım
Hatice_karadag sdkince maşallah benim ki kaç kilo acaba 6 sında ogrenicem en son 34 haftalikti gittiğimde 2.500 dü sizce tahmini kaç olmuştur
sdkince Nagihann12 inan çok dikkat etmedim bulantısı bir hamileliğin oldu hatta kendim 7 kilo aldım ama bebeğim benden iyi çıktı😊
Gmz_ Nagihann12 Sağolun :) Benim ilk bebeğim zayıf dogmustu ve çok hızlı toparlanmisti her bebek farklı oluyor yeter ki sağlıklı olsunlar :)
Hulya16 Nagihann12 27+6 olduk bizde perşembe gittik doktora 27+4 de 1.100 gr dedi bize maşallah hepimize sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏🧿