symslmz ben özel doktora da gittim , evet uzun sürüyor ama aynı şeyleri söylüyorlar. Sadece bebeği biraz daha fazla görüyordum o kadar. Bunun haricinde tabi eşim de girebiliyordu. Bilemiyorum bebek sağlıklı ve doktor kendinden emin ise gerisi bana göre çok önemli değil. Bir sorun olsa zaten söylerler diye düşünüyorum.