Karadumansu ilk Elif malçok a gidiyordum ayrıldı 😞 sonra ayşe kavasoğluna başladım. Ama pek memnun kalmadım. Sebebi de ciddi sağlık problemim olmasına rağmen pek ilgilenmedi sormadı bir daha bile ve 2 gün bile rapor vermedi ( nöbetli çalışıyorum). Ve ilgisi ilk günlere göre baya azaldı. Bunu da başka doktora gidince çok net anladım kadın sağlık problemimi görür görmez raporu yapıştırdı. Sen böyle nasıl çalışıyorsun dedi 😀 şimdi zeynep elmalı da randevu aldım. Ama o da doğum iznine ayrılıyormuş. Cidden baya şanssızım Doktor konusunda 😪