filizfatimeibrahim Arkadaşlar bana da geçen hafta öyle demişti doktor dünde kanamam oldu 17+4 günlük olduk düşük olmaması için progestan verdi .bebek sağlıklı çok şükür 🤲fakat daha hareketini hissetmiyorum hiç kaçıncı haftada hissettiniz
nesibe_baris filizfatimeibrahim bende progestan kullanıyorum alttan günde 1 kere yatarken . Hareketlerini hissetmeye başladım yaklaşık 2 hafta oldu . Ama kişiden kişiye değişebilir bu durum eğer ilk gebeliğin ise uzun sürebilir
1PrensAnnesi 111 rahim ağzımı yarı yarıya kapatıyodu oldukça riskliydi çünkü her gün kanamam vardı çok şükür 39+1de sağlıkla doğurdum korkmayın inanın iyi olacağınıza ve yapacağınıza