oykuduru21 111 benim 13. Haftada aşağıdaydı 17-18 de çıkmıştı inşallah seninde çıkar dikkat et dinlen hep 🙏🏼
busraerdalll 111 benim de 14+4 yetim plasenta aşağıda doktorum riskli değil 5 . Aydan sonra yukarı çıkabilir çıkmazsa demek ki senin riskli bı hanileligin var diyor
Yaso26 111 benim 15. Haftada şiddetli kanamam olmuştu plesanta aşağıda denilmişti 20 haftada çıktı çok şükür bolca dinlen su iç eğilme ayakta fazla kalma gibi şeylere dikkat etmiştim
Eliffk Benimde aşağıdaydı 20 haftaya kadar şükür 25 hafta gibi bebek onu zaten yukarı itti sizinde öyle olacaktır hiç endişe etmeyin
busraerdalll 111 kahverengi leke gelmişti doktora gittim iğne ve progestan verdi kullanıyorum. Şimdi 5 aya kadar yukarı çıkıyormuş çoğu kişide sadece çıkmazsa normal doğuma engelmis
Eliffk 111 evet canım Doktorum engel koymadı hiç. Hatta aşağıdaykende yasak yoktu sadece dikkatli olun dedi
bilgs15 111 haftan daha erkense korkulacak bir şeyin olmadığını söylemişti doktorum 20. Haftadan sonra yukarıya çıkar zaten demişti , 20. Hafta 25. Haftalar da hala aşağıda olursa o zaman dikkatli olman da fayda var , korkma şuanlık 🌺
bilgs15 111 ben 17 haftalıkken gittim aşağıda ama sorun yok yukarı çıkar dedi benimde kanamalarım oldu çok şiddetli ama şuan kanama yok haftaya detaylı ultrasona gideceğim bakalım o zaman daha netleşir , endişelenmeyin siz herkesin aynı olmayabilir
GoncaGueeel Benimde 24. Haftaya kadar aşağıdaydı. Detaylı ultrasonda rahim ağZında açılma tespit ettiler. Serviks dikiş ile düzeldi ve şuan yukarıda
Angels-35 111 ben varım 😔 şimdiye kadar bir sorun olmadı çok şükür kanama vs. En son 22. Haftada gitmiştim kontrole hala aşagıdaydı bir sonraki randevum 26. Hafta inşallah yukarı çıkmış olur🙏 Rahimi tamamen kapatmazsa sorun olmaz demişti benim doktorum ama hep dikkatli bir hamilelik geçirdim en başından beri ilişki yasaktı ev işi de çok fazla ve ağır iş yapma dedi uzun yürüyüşler yasaktı ben aktif biriyim çok da yatamadım evim işini de kendim yaptım ağır kaldırmamak şartıyla sadece ilişki hiç olmadı hiç bir sorun yaşamadım ben korkmayın
nesibe_baris 111 benimde aşağıda 14. Haftada öğrendim sonradan yukarı çıkıyormuş diye duydum şuan 17 . Haftadayim pazartesi kontrolüm var bakalım umarım çıkmıştır 🤲🤲