Tugcekkkkk geçmiş olsun 😐🙏🏻 Detaylı ultrasona girdim ve Doktorla tekrar konuştuk şuan normal doğuma engeldir diyemem dedi bütün damarlar açık bebeğin oksijensiz değil dedi doğum esnasında bi aksilik çıkarsa sezeryana alırım dedi 🤷🏻♀️ Bakalım hayırlısı nasip kısmet 🤲🏻♥️