Merhaba anneler 37+3 haftalık gebeyim ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum tedirgin oldum biraz 🤷🏻♀️😐
bugün çatı muayenesi için gittim normal doğuma uygunsun dedi çok şükür sorun yok 🙏🏻🧿♥️
Ama bebeğin boynuna kordon dolanmış dedi 🙄 bu doğuma engel mi yada tehlikeli bişey mi dedim durdu düşündü biraz bakıcaz artık dedi başka bişey demedi 🤔 ne demek istedi acaba başına gelen var mı ? konu hakkında bilgisi olan var mı?😐🙏🏻