Selam güzel anneler 🥰 bizde 10+6 olduk. 12 haftayı dört gözle bekliyorum belki cinsiyet tahmininde bulunur doktorumuz. Bende şu ana kadar kilo almadım malum mide bulantıları. Bizimde şu an tahmini kurban bayramına denk geliyor gibi. Allah hepimize evlatlarımıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin :)