kbralt brnde geçtiğimiz günlerde boyle bir post açmıştım baya temmuz annesi var sanirim kuzum bizde 12+4uz ikili taramaya yaptırdık bu hafta doktor erkeğe benziyor ama emin değilim cok hareketli bi minik tam göremedim dedi bakalik 1 ay sonra kontrolumuz var o zaman kendi doktoruma görene kadar bakicam dedi 😂 1 tane 2 yasinda oglum var bakalim buda oglanmi kendini gösterir heralde o zamanda 😊 valla kilo olarakda 1 buxuk kilo vermişim duz 60 kiloyum ogluma 60 la hamile kalmıştım bunda 61.5 ile simdi 60 a düştüm tekrardan kusmam yok ama bulantı hissi var oglen 2 3 e kadar gidim bisey yiyemiyorum ondan sonrada iştahım açılıyor ama azar azar herseyden yiyorum 😊🥰