Yeliz1 Geçmiş olsun , merak etmeyin çok kalmaz zaten. Bir şey nasıl demediler ,sebep yani. Gerçi genelde bebeklerde yaşanıyor. Sigara falan mı kullandınız acaba gebelikte. Bir de yenidoğan ve yetişkin yoğun bakımlar hem özel hem devlette ücretsiz. Para için yapılması mümkün dgl