Bahar27 Tan Med hastanesine giden varmı ilgili bi Dr önerebilirmi çok rica ediyorum oraya gidiyorum çünkü ilk gebeligim tedirginim
hazal544 bende Hatem hastanesi Nazan Özdemire gidiyorum, doğum ücreti 2000 demişti, yılbaşında zam olur mu bilmem ama
gamzen346 hazal544 Kaç haftalık hamilesiniz bende Nazan hanıma gidiyorum 11 günüm kaldı salı gene kontrolüm var
Baharhnm Deryauzm27 Ben 12+6′da gittim bana direk erkek dedi emin misiniz dedim evet bacaklarını açmış ben burdayım diyor dedi. Emin olamadım erken olduğu için sonraki ay yine sordum aldığım tepki şu oldu “Kız ben sana oğlun olacak demedim mi ne soruyon tekrar git de hazırlıklarına başla” Gülsem mi ağlasam mı bilememiştim😂😂
Deryauzm27 Baharhnm 🤣banada benim doktorum erkek dedi sonra bacağı kapalı dedi geri yılmaz gencoyu gittim yüz üstü yatiyordu cinsel organını gördüm dedi bende bir şoka girdim 🤣yüz üstü yatiyordu diye nasıl gördü anlamadım işte
Deryauzm27 Baharhnm benim doktor erkek dediğinde de benimkinin bacaklar açık sırt üstü yatıyor su direk erkek dedi 🤣
Eda-kmrcu MervErdo ben suanda fatma esine gidiyorum ve memnun degılım özellikle yanındaki hemsıresınden oyuzden dr mu degişcem
MervErdo Eda-kmrcu ben de sevmedim fatma hanımı arkadaşğm memnundu ama bena bi sıcak gelmedi aysun hanıma gidiyorum ondan memnunum
Eda-kmrcu MervErdo korkuyorum valla bazen hemsiresi telimi açmıyor maj atıyorum görüyor cevap vermıyor dogum yapınca nasıl ulaşcam bilmıyorum birde okadar para verıyorum parayla rezıl oluyorum okadar para alıyor hiZmet etmesi lazım tahlil yapmadan ilaç yazıyor
MervErdo Eda-kmrcu o konuda aysun hanımın hakkını ödeyemem her kendimi kötü hissettiğimde mesaj attım sordum hiç bi gün ters bişey bile demedi ne sorduysam güzel güzel cevaplıyo
Eda-kmrcu MervErdo onu geçtim kndısı konuşmuyor hemşiresı konusuyor onun da bir sey bıldıgı yok bna soruyor
Gzm2701 Busraslan94 merhaba bende çağadaş beye muayne oluyorum ben geçen sene oğlumda genel anestezi oldum hepsi dahil 2150 bence dahil fiyat çünkü ben direk fiyat alma birine gidip sordum öyle bi seçenek olsa onlar zaten sorardı epidural mı anestezi mi diye
Dnzylmz Mumyy inşallah halen öyledir bakalım bizde Şubat sonu gibi görünüyoruz doktorum berfin hanım ama o izinliyken Aysun hanımla devam etmiştim evet gerçekten Güler yüzlü bir doktor