Dnzylmz Doğumhane tek kişilik gayet temiz . Ebeler güzel ilgileniyor, personelde iyi. Özellikle Tuncay ebe çok çok iyi zaten çok tecrübeli hem devlette çalışmış emekli olmuş annemi 25 yıl önce evde doğurtmus kardeşimin ebesi. Ona ve Aysun hanıma güvendiğim için Akademi Hastanesi’ni seçtim bende ☺️ 1 hafta önce doğum yaptım hep dua ederek tatlı dille sakinleştirdi Tuncay ebe. Benimde ilk doğumumdu ıkınma, nefes,squat çalıştığım için az çok biliyordum. Bana hep hoca hanım siz bilinçlisiniz, yaparsınız, inanın az kaldı yavrum kızım falan diyerek motive etti beni Allah razı olsun. Odada sancılarımi çektim normalde tek kişiye izin var ama kardeşim ve eşim kaldı yanımda ses etmediler bize idare ettiler sağolsunlar