SutlacimiYedimmiBen Slm kızlar 19+4 günlük hamileyim sonunda cinsiyetimiz belli oldu bi oğlum daha oluyor sağlıkla gelsin ınsllh içime doğanda oydu. Gebeliklerinde hislerim doğru çıkıyor. Bi yandanda 3 erkekle nasl basedicem ben diye düşünüyorum 🤯😁
Hilalylmz58 SutlacimiYedimmiBen benimde 2mizim vardı dün bun da kız olduğunu öğrendik 12+6 haftalıkn tahminde bulundu ama değişmez herhalde :)
badehandeyldz SutlacimiYedimmiBen hayırlı evlat olsun bende 17+4 benimde oğlum olacak sen deneyimlisin oğlan konusunda ama benim bir kızım var oğlan çocuğuna nasıl yaklaşacagımı dahi bilmiyorum 😅🙈
Sevilay7 SutlacimiYedimmiBen öncelikle hayırlı olsun canım 3 de aynımıydı yani bulantı kusma bel agrısı oldumu nasıl geçti erkek hamilelikleri belirtileri nasıldı canım
Aysima288 SutlacimiYedimmiBen 1 oglum var 2. Ye gebeyim kesin kız dedi doktr 18. Haftadaym ben hala yine erkek diye hissediyorm:)) doğana kadar öyle hissetcem sanırım:)
Beyazmelekkk SutlacimiYedimmiBen hayırlı olsun canm neden o kadar geç öğrendiniz ? Erkekler 12-13 haftada gösterir diyorlar da ondan merak ettim bende öğrenemedim 13+5 haftalığım daha . Öğrenemeyince kız heralde diye şüphelendim
SutlacimiYedimmiBen Beyazmelekkk teskr edrm.Ben devlet hastanesine gidiyorum 12de bi tahminde bulunmadılar 16da pozisyon uygun değil göstermiyor dediler bugün öğrenmeye kısmet oldu😊
Beyazmelekkk SutlacimiYedimmiBen ben özele gidiyorum 13+3 te kız gibi ama net değil tomurcuklanma olduğu zaman kızdan şüpheleniriz dedi Dr . Sizin 12-13 haftalık USG goruntunuz var mı meraj etttim erkek çocukta nasıl acaba 🥰
SutlacimiYedimmiBen Beyazmelekkk benim o haftalardaki ultroson görüntüsünde bacak arası gözükmüyor yan gözüküyor canım. Kesin 20.haftada belli olur canim
Beyazmelekkk SutlacimiYedimmiBen https://imgyukle.com/i/arILEy. Bizim 13+3 görüntümüz böyle canım çok merak ediyorum ya
Beyazmelekkk SutlacimiYedimmiBen sizin USG ye benziyor mu görüntüsü . Bilmiyorum ki bacaklar kapalı duruyor yan yatmış geliyor bana 🤔
Beyazmelekkk SutlacimiYedimmiBen içime cookkk fazla erkek doğuyor ama işte belki tutmaz . Eşim kız diyor ben erkek diyorum çocuğa erkek muamelesi yapıyorum ismi bile hazır erkekse 😂
SutlacimiYedimmiBen badehandeyldz aynen deneyim var birde kullandığı kıyafetler var bu acıdan iyi olucak bakalim😁 sende zamanla deneyimlersin canim😊 seninki de ayrı bi heyecandır farklı cinsiyet olmasi🌸😊
badehandeyldz SutlacimiYedimmiBen kesinlikle farklı güzel bir duygu🥰 kızımdan kalan kıyafetler var kızım daha küçük 13,5 aylık ve çoğu şeyi cicili bicili sanırım benimde alışveriş yapmam gerekecek 😅 erkek bebekte alt kısım sıkı olmaması gerek diyorlar tulum mu önerirsin yoksa alt üst mü rahat eder ben kararsızım bu konuda🤭