Goncikim hımm riskiniz yüksek mi acaba çünkü benim komşumda previa dogum yaptı 2 hafta önce onu da 38 de aldırlar kanama sancılarınız vs varsa o yüzden de 34 de alıyor olabilir üzülmeyin ama 34 erken bi hafta olsa da riskli bi hafta değil sağlıkla kucagınıza alırsınız inşallh