senem1234 benimde ilk haftalarımda bulantı ve mide yanmam olmadı hatta hep herkese diyordum hiç hamile gibi hissetmiyorum kendimi diye nazar degirdim ya bulantılarım mide yanmalarim inanılmaz arttı kuzum benimki de renni duo şurup verdi sabah öğle akşam kullan dedi ama faydası olmuyor ki normal gaviscon ıciyorum oda fayda etmiyor ama pazartesi kontrolüm var danışıcam bu durumu önerirse bende kullanayim allah razı olsun . Zaten son haftalarıma geldim ama inanılmaz bir durum içine girdim