Merveakbulutt şuan 15. Haftaydayım hiç midem bulanmadı şükür ama o mide yanmasından çektiğimi anlatamam ölüyorum zannediyordum. Doktorum “Gaviscon Double Action“ diye bi ilaç önerdi yemeklerden sonra çiğniyorsunuz ve okadar rahatlattıki beni. İsterseniz sizde doktorunuza bu ilacı bi danışın.