annepanda Yesimdokuyucu karanfil koy canım. Yanagınla agriyan disinin arasina 2-3 tane.. alır agrisini..
Cnsugur Yesimdokuyucu doktora gittim tam senin haftanda hiçbişey yapmadı yapmam riskli dedi eve geldim bastım ağrıyan yere sarımsağı. Bi diş sarımsak koy ağrıyan dişe çiğne bide onu sonra ağzında 5-10 dk beklet uyuşuyo apse falan varsa ağrıyı 20 dk içinde alıyo eğer hemen çiğnediğinde etki etmiyorsa bi diş daha koy ağrısı geçene kadar eğer o gün geçmezse bile ertesi gün mutlaka geçiyo bi daha ağrımamak üzere benimde 20 lik dişti bende senin gibi dayanamadım sarımsağı bastım dişime o günü hafifletti ağrıyı ertesi gün geçirdi bi daha da ağrımadı
Happybabyyy Yesimdokuyucu lavanta yagi varsa pamukla sürülebilir. Sirkeli su veya tuzlu su ile gargara Sarmisagi ikiye bolup sulu tarafi dise konabilir Karanfil konabilir
Dilek-Can Yesimdokuyucu benimde ağrıyor bi dün gece ağrımadı ben ağrıyan dişimin üstüne yatıyorum geçiyor simdilil genelde geceleri başlıyor agrım
Yesimdokuyucu Cnsugur denedim geçmedi sonunda hastaneyi buldum 20 lik dişim apse olmuş 1000 mglik antibiyotik verdi bebegime bir zararı olmaz inşallah
Cnsugur Yesimdokuyucu ah ah kabir azabıyla eş değer sanki hele bi de geceleri yakaladıysa vay halimize. Geçmiş olsun canım
Yesimdokuyucu Cnsugur bana pazartesi kagıt al gel doktorundan çekim dedi korkuyorum bebege bişe olur mu diye
busraa5465 Yesimdokuyucu çekiliyormu ya benimde çok kötü kaynanam çekilmiyor dedi ama dayanacak gibi de değil
Busramom54 Ben dee. Bir kaç gündür ağrıyor ama bugün cok şiddetli. Geceleri de uyutmuyor. Gargara yaptım geçmedi