Livaaa Selamlar, oğlan anneleri burdamısınız 😊 hadi isim konuşalım, ben ‘aras’ düşünüyorum ama ikinci bi isim de olsun mu kararsızım. Sizler ne düşünüyosunuz
Livaaa Merveakbulutt eşimle sevgiliyken hep oğlumuz olursa doruk koyacaz diye konuşurduk, okadar çok konuşmuşuz ki sıkıldığımızı fatkettik 😅😅
PapatyaGuzelii @Livaaa merhaba nasipse bizim de doğum subat ayında ve oğlumuz olacak , ismimiz de “ Taha Yağız ”💙
halitefe Livaaa bizde hala isim bulamadık ya Aras ismini bende çok seviyorum ama çok mu koyuldu bu aralar diye vazgeçtim
Ebruelif72 Biz hala kararsıziz ali olsun istiyoruz ikinci isim de eşim bu karar veremedi Eymen ali mert ali emir ali ali İmran Furkan ali bunlar benim seçenekler eşim beğenmiyor 🤣kızım da ben koyduğum için bunda eşim ağırlıklı olsun istiyorum
alininannesiiiii Ebruelif72 bizimde martta nasipse doğum biz sadece ali koyucaz ben iki isim istiyorum eşim istemiyor iki isim olsaydı ali asaf koymak istiyordum ama eşim özellikle iki isim istemiyor🤦🏼♀️😒
Senaymummy Ebruelif72 ayyy bizim de aynı kızımın ismine ben karar verdim oğluma da babası karar verecek Şubat sonu gibi Doğum gözüküyor hala ismi net değil
Ebruelif72 alininannesiiiii ya bizim soyadımı z da çok kısa Arı ali Arı çok kısa oluyor sanki o yüzden iki isim olsun istedik bakalım artık