Ssabiss Hayatımızın en güzel dönemleri bence ne kadar kilo aldığımızın hiç bir önemi yok. Önemli olan bebeklerimizi sağlıkla kucaklarımıza almak. Doğumdan sonra her türlü verilir zaten kilolar. Bence stres yapmak yerine bu dönemin tadını çıkarın 🥰
Gull_94 Edibaby kılo alımına needen kzıyolar acaba 🤔🙄ben ılk hamılelıgmde yaklasık 30 kılo aldım ama doktorum hc cok aldın alma vs dememıstı 🙄suan ıkıncıye hamıleyım 17 hafta 4 kılo almısım
Fatmamuduk YagmurT26 Yani bak aynıyız 😂 O yüzden kimse bana şunu yeme spor yap vs vs demesin sinirleniyorum artık 😩😂 Bünyem kilo almak istiyorsa elimden bişey gelmez 😂
Oysul Fatmamuduk benim de öyle oldu abur cubur yemedigim halde 29 hafta 10 kilo aldım totalde. Bakıyorum mesela porsiyonlarım mi acaba çok diye ama o da yok. Ekmek düşkünü değilim. Evde tatlı anca arada annem sütlü tatlı yapar o kadar ama dediginiz gibi alacak olan alıyor galiba. Insanlara bakıyorum gece falan tost yiyen var öyle yesem bin kilo olurum büyük ihtimalle 😒😒
Fatmamuduk Oysul Beyaz ekmeğin ne olduğunu unuttum, tahıllı ya da kepekli vs yiyorum onu da sadece kahvaltı da yiyorum ve kilo alıyorum, valla şu gece yiyenlere de özenmiyor değilim, hayat onlara güzel 😏😅 Ben kendimi salsam ne hale gelirim 😂😂
Boncukgiller003 Edibaby benimde hedefim 20.haftaya kadar kilo almamaktı. Ama 14+4 haftalığım 2 kilo almışım gebelikten bu yana. Moralim benim bile bozuldu hatta rüyamda bile tartıya çıkıp 99 kilo olduğumu gördüm artık nasıl etkilendiysem 😅😂 44 kilo ile hamile kaldım şimdi 46 kiloyum
Hd8 Edibaby ben 24. Haftadayım 10 kilo aldım🤣 doktorum diyetisyene yönlendirdi gideceğim artık fazla kilo almamam için🙈
Fatmamuduk Oysul Amiiin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😂 Doğumdan sonrası için korse bakıyorum şimdiden 💃🏻😂 Yoksa 1.58 boyla yuvarlanırım yerlerde 😂
Simge16 Bende 24 haftalığım 8 kg aldım her gün tatlı yersem hamurişi tüketirsem olcağı buydu şimdi dikkat etmeye başladım umarım bundan sonrası daha fazla olmaz😕
mothers_baby2021 Aysemsiler herşeyiniz çok güzel maşallah .Ama kızartmadan nasıl uzak duruyorsunuz 🙈benim yapamadığım tek şey o
Eliff1311 Edibaby ben 27 haftalığım 12 kilo almışım doktor şekerden şüphelendi ama temiz çıktı sonuçlar çok şükür. Çok endişelendi kilomdan dolayı korkuttu beni kilo kötü bisey bazı komplikasyonlar olabilir bebegin karında ölmesi gibi dedi beni mahfetti psikolojim bozuldu eve geldim ağladım bugün bide kordon dolanmış bebeğimin boynuna ona da ayrı stres yaptım 😔
Hilalsny Edibaby bende bugun 29+0 tam olarak. Hala hazirda hic kilo almadim. O yuzden doktorumla hic kilo konusu konusmadik ama 17 kiloya kadar normal degil mi ? Birdr zaten pandemi donemindeyiz yiyip icip yatiyoruz evde ne kadar hareketli olabiliriz ki ister istemez kilo aliyo insan
Tugba1421 Edibaby bende 23 haftalıkken tartildigimda 10 kilo almıştım şimdi 25 haftalık olduk tartıya çıkmaya korkuyorum doktorum hicbisey demedi bana…56 ile başladım ama bi 10 kilo daha alırsam iyi ama daha fazlası olmaz insaAllah
[silindi] Edibaby baslangic kilonuza bagli ama doktor boyle soylediyse birseyleri olcup tartip soylemistir. Bu zamandan sonra kiloyu sabit tutmak biraz fazla caba gerektirir diye dusunuyorum, istah asil 24-25. Haftadan sonra aciliyor, o zamana kadar minimum kiloyla gelmek daha makul. umarim basarili olursunuz 👍🏻